Innowacyjna formuła zawierająca

glukozaminę chondroitynę

Brak wtyczki FLASH lub wyłączone JS.

Kliknij, tutaj

aby pobrać i zainstalować wtyczkę.

W przeglądarce musisz również włączyć obsługę Javascripts.

Profilaktyka

Stawom najbardziej odpowiada umiarkowany ruch, dostosowany do indywidualnych możliwości. Uprawianie sportu, czy nawet codzienna gimnastyka wzmacnia mięśnie będące wsparciem dla stawów. 
 

Praca stawów umożliwia „pompowanie” składników odżywczych i dotlenianie chrząstki, przyczyniając się do utrzymania w dobrej kondycji, wspomaga również ruchliwość zapobiegającą ich zesztywnieniu. Warto uprawiać sporty na świeżym powietrzu: spacery, nordic walking, jogging, spokojną jazdę na rowerze. Dobrym treningiem dla stawów jest pływanie, z wyjątkiem żabki, a także aqua aerobic - czynności te bowiem nie obciążają nadmiernie stawów, jednocześnie zmuszając mięśnie do intensywnej pracy.
 

Codzienne, rutynowe, czynności najlepiej wykonywać tak, by nie obciążać nadmiernie stawów. Prawidłowa postawa ciała i ułożenie podczas snu są bardzo ważne, należy zadbać o skorygowanie wad postawy. Przy wannie należy zamontować uchwyt ułatwiający wchodzenie i wychodzenie. W samochodzie należy unikać sięgania na tylne siedzenia: przewożąc małe dziecko, montować fotelik po przekątnej do swojego fotela, żeby uniknąć karkołomnych skrętów ciała. Gwałtowna zmiana pozycji nie wpływa korzystnie na nasze stawy. Nie należy robić niczego na siłę. Należy unikać długotrwałych stresów powodujących napięcie mięśni. Bardzo ważne jest również odpowiednio dobrane obuwie, najlepiej na obcasie o wysokości 2 - 4 cm . Noszenie butów na wysokich obcasach przyczynia się do przyjęcia nieprawidłowej pozycji ciała i obciąża stawy.

 

Stawy nie powinny być obciążane dodatkowymi ciężarami, a jeśli zachodzi potrzeba to ciężar powinien być równomiernie rozmieszczony. Ciężkie przedmioty lepiej jest przesuwać, a jeżeli już musimy podnosić, to z przysiadu i z wyprostowanymi plecami. W kuchni należy używać naczyń z dwoma uchwytami, elektrycznych otwieraczy, czy wyciskarek. Stawom należy zapewnić odpowiedni odpoczynek i relaks, gdyż rozluźnienie sprzyja dotlenieniu mięśni, poprawiając tym samym krążenie wokół stawów.

 

Odpowiednio zbilansowana dieta zawierająca siarczan glukozaminy, kolagen, witaminy i minerały pozytywnie wpływa na stan stawów. Potrawy powinny składać się z produktów pełnoziarnistych, nabiału, owoców i cytrusów, warzyw, żelatyny, ryb i owoców morza. Zastosowanie ziół i przypraw: imbiru i kurkumy, anyżu, goździków, bazylii, chrzanu, majeranku, mięty, czy szałwii także korzystnie wpływa na prawidłowe funkcjonowanie stawów.

Co to jest Artrocol?    |    Budowa stawu    |    Dlaczego bolą stawy?    |    Profilaktyka    |    Kontakt

LOGO COLFARM
ARTROCOL suplement diety - wspomaga pracę stawów, zawiera OsteolTM, glukozaminę i chondroitynę.
ARTROCOL to innowacyjny suplement diety o nowoczesnym składzie, korzystnie wpływającym na funkcjonowanie stawów.
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. ul. Wojska Polskiego 3, 39 - 300 Mielec Infolinia: 800 800 178